1. Was voor dat u langskomt uw handen.
  2. Heeft u neus, keelklachten of griepverschijnselen ? Blijf u dan alstublieft thuis.
  3. U kunt uw apparaat neerzetten op een daarvoor bestemde tafel als u door een Repair Café vrijwilliger daartoe wordt gevraagd.
  4. Is er al iemand voor u? Wacht u dan buiten tot de voorgaand klant gereed is. Houd u hierbij alstublieft 1,5 meter afstand van elkaar.
  5. Het liefst zien wij uw apparaat in een tas of doosje.
  6. Zodra het formulier digitaal is ingevuld krijgt u van een vrijwilliger een bonnetje mee. Zodra wij alle gegevens hebben kunt u weer naar huis terugkeren.
  7. Als u uw apparaat heeft achtergelaten gaan wij er mee aan de slag en zullen wij u (wij proberen binnen een week) op de hoogte stellen van de reparatie, de eventuele kosten daarvan en het tijdspad van reparatie. Wij trachten ook in deze tijden uw reparatie binnen een week te volbrengen.